onsdag, mars 19, 2008

Myrorna

I helgen var jag, mamma och pappa på jakt efter köksstolar och tapeter till min lägenhet. Vi for på Myrorna. Självklart börjar mina ögon dras mot glasgrejorna. Jag sa "vi kan bara kika lite här också", jag hittade massor! men det blev dessa tre saker; en underbar skål, 4st stora grogglas och 6st mindre vanliga dricksglas. Allt tillsammans under en hundring.
Jag hittade också en ganska stor skål, till sallad eller liknande, en som såg exakt ut som Duralex, men den hade inget märke alls och den kostade 45kr, jag tyckte det var ovärt då. Hade det varit en Duralex hade jag verkligen köpt den.





2 kommentarer:

FA.RW.OA.CA.SB.BB.CB.NB sa...

Verkligen fina Amanda, tänk vad man kan fynda. Hittade ni några stolar?
Jag längtar tills vi flyttar båda då kan du bjuda MIG på middag för vi blir ju grannar hihi

Amanda sa...

Ja visst! nä alltså myrorna har typ väldigt lite sånt, synd alltså. Men jag hittade nyss några fina pinnstolar på blocket! jihoo.
Åh, ja det ska jag verkligen! vi får lösa det där så hela familjen kan komma, sittplatser åt alla. Annars kan jag ju bjuda på fika och sånt också, det är ju lättare att bara hålla i knät och sitta i min mysiga soffa eller så.