lördag, mars 01, 2008

Min soffa och fåtölj


Här är min blivande soffa och fåtölj. De är helt underbara och för bara 1000kr! Det är ett kap som kan heta duga!
De finns i Falun och killen som säljer dem ska till och med köra förbi Umeå, jag tror att han kör lastbil, antingen inom jobbet eller att han kanske ska flytta?! sånt kan man spåna på länge.
Jag hade verkligen tur här alltså, det kändes som en omöjlighet att jag skulle lyckas få upp dem hit till Umeå, men det gick lättare än väntat. Så den 14 april kommer de hit, jag är förväntansfull. Hoppas de är i bra skick bara, jag vet att de inte är trasiga på något sätt, men "bra skick för mig" (Ida kommer förstå precis)
Bye bye babys, vi ses den 14:e april
plus kisses på min lemur, vi ses på påsk!

5 kommentarer:

Ida sa...

ÅH jag längtar efter ekorren! Vi måste påskpyssla!

Joanna sa...

nämen!
jag och jon har en sån soffa fast i ljust mossgrönt.
grått var ännu snyggare.

den är väldigt skön att sitta och okej att ligga i.
kan jag meddela.

Amanda sa...

Så underbart! Ja jag tänkte det, den såg ut att vara skön på alla sätt och vis. Men vänta nu, hade ni den soffan då jag och mamma fikade hos er? jag kan inte riktigt minnas hur den såg ut, kan ju vara för att jag inte satt i den, men ändå. Jag minns något om att den var grön.

Joanna sa...

ja vi hade den.
inne i arbetsrummet.

men den ser vid en första anblick väldigt annorlunda i jämförelse med den grå.

och så har vi knappar längs med den där linjen.
men annars: samma lika.

Amanda sa...

oh... vet du möjligtvis vad det kan vara för märke på soffan?

jag frågade han som säljer den men han visste inte.