onsdag, mars 19, 2008

Konstväggen

Den enda helt tomma väggen i köket ska jag göra riktigt fin. Jag ska ha tre våder av den fina gula tapeten, resten av köket ska vara vitt. På den gula tapeten ska jag sätta vita "tavelhyllor" sådana grunda som man kan luta saker på. Där ska jag ställa en massa fina kokböcker.
Jag har köpt min första redan, men har hittat en massa fler.
Den på bilden heter Cupkakes, men den svenska versionen kommer bara heta muffins, den har inte kommit ut än, så den får jag vänta med att köpa.
De som redan finns i handeln och som jag ska köpa heter:
Choklad
Våfflor och pannkakor
Picknick
Sushi och miso
Tårtor och mjuka kakor
Läckra småkakor
Sköna cocktails

Dessa små kokböcker kommer dekorera min underbara vägg.
Jag längtar!!

Han.
saknar de små orden...

Inga kommentarer: