onsdag, maj 28, 2008

Och alldeles, alldeles uuunderbar...

Jag har haft en riktigt bra dag, for på stan, åt glass. Det var ruggigt varmt ute idag, soligt också.
Sen vid middagstid kom mamma på att det ju ändå är lillördag, så vi bestämde oss för att äta middag på Tc. Det var galet gott, jag orkade äta upp exakt allt!
vi blev sötsugna, så vi gick på nannas och sen cyklade vi hem. I hallen hängde jag av mig jackan och kände då ett underbart tyg då jag snuddade med handen i något brevid. Det var en underbar blus! jag frågade varför den hängde där, pappa sa då att det var mammas och att hon kanske skulle lämna tillbaka den. Jag kikade då på storleken och den var 36, jag blev lite sprallig och frågade mamma om jag fick prova den. Den var uuunderbar! Jag blev ännu mer sprallig... och sen kom bomben, den bra bomben! Mamma gav den till mig! helt gratis... jag fick ännu lite ondare i halsen då jag blev så glad att jag skrek till och kutade fram till mamma och kramade om henne. Det var det här jag behövde! jag har haft en stor svacka där jag inte känner mig speciellt snygg, alltså nöjd, eller inte onöjd heller... bara en en i mängden känsla. Nu känns det helt underbart! den är så fin och jag känner mig så fin i den.
Detta var så passande, och snart får jag min underbara lägenhet, allt ät toppen!

2 kommentarer:

Ida sa...

åh snygging! o snällmamma!

när jag kommer så ska vi vara snyggingar hela tiden o ha roligt hela tiden.

Amanda sa...

åh ja verkligen!!