tisdag, maj 27, 2008

Lägis

jag får min lägenhet nu i helgen.
Jag längtar ihjäl mig, men det känns synd att vi inte kommer hinna tapetsera den innan jag flyttar in, jag har verkligen lust att ha känslan "min" redan från början, men så kommer det inte bli. Mamma och pappa kommer resa utomlands en vecka och jag kommer vara tapetlös i min lägenhet då. Jag är rädd att jag kommer otrivas mycket på grund av tapeterna, jag kommer inte vilja ta i någon vägg, det är fläckar och hål överallt! känns riktigt sunkigt...
jag hade också tänkt roa mig med att skruva upp hyllor och liknande under den veckan, för det är min sista vecka på länge jag jobbar lite.
Jag måste också låna saker här hemifrån till köket, just för att vi inte har farit på ikea. Det ska vi ta då dom kommit hem.
Åh vad jag längtar!

2 kommentarer:

Ida sa...

o snart kommer jag! o då har vi mysigt i din lägis! jag förväntar mig kortspel, te o kakor...bland en massa massa annat!

Amanda sa...

Åh det håller jag med om! men när du kommer så kommer nog lägenheten ändå vara tapetserad, det känns skönt. jag har ju tappat bort ritningen där jag gjorde färg och tapeter och liknande, vi kommer göra så att i hallen ska det kanske vara både hustapeten och rött, alltså mot köket och så ska det vara rött, där det är så lite vägg. Men jag är osäker på vad som kommer vara finast, bara husen eller med rött sådär?