tisdag, juni 10, 2008

A work work!

Nu känns det att jag har tre jobb för tillfället, visst, alla tre är inte lika krävande, men tillsammans blir allt ett heltidsjobb. Plus att jag har tre arbetsgivare, det är många att hålla nöjda och glada.
Idag har det regnat hela dagen! jag som trodde att jag klädde mig noga, men vad gör jag?! jo jag far till jobbet i joggingskor. Så, jag går omkring i blöta skor hela dagen. Vilket resulterade i russinfötter och värk när jag kom hem, kan knappt gå helt utan onta än. Hoppas det lagt sig till imorron.

Min axel är kaputt också, jag gjorde illa den på det mest fåniga sättet.
Jag var glad, hade tagit en liten drink (var inte ens onykter), lyssnade på musik och smått dansade runt i lägenheten. Jag är på väg mot köket då jag, på teddys hötunna som är ungefär 50cm hög, fastnar med foten! jag skuttar lite framåt i hopp om att foten ska lossna och jag kan gå vidare, men den lossnar inte och jag tippar in i väggen mitt emot, jag tar för mig med högra handen, så jag får världens ondaste i axeln!
Så, nu har det blivit något litet fel, för jag får så ont vid skulderbladet, som att jag spänner mig eller liknande. Jag fick lite behövlig massage igår, men det kommer tillbaka ändå.

Okej, nog med klagande, men det känns som att det mesta är lite purk just nu... Jag behöver verkligen sväva på moln lite snart. Bara känna att livet flyter på, det hackar sig bara fram nu.

Och det blev inget med reklamen heller, vilket var synd. Men men, jag har ju knappt tid nu ändå så.

Inga kommentarer: