söndag, juni 22, 2008

köket

Nu har vi börjat tapetsera och det känns helt underbart! sen blir det ikea till helgen, på lördag.Vi har tapetserat i köket idag, och såhär blev det. Det är vitt på varje sida om tapeten, väldigt vitt!
(Det är inte snett, det är bara jag som håller kameran så.)
I fredags då vi var i flurkmark for vi på en auktion, jag träffade några kompisar där, (väldigt otippat) sen ropade vi in lite saker, till exempel ett vardagsrumsbord för 10kr! helt otroligt! men sant. Jag kommer lägga upp bild på det någon gång, nu är det ju lite kaos i vardagsrummet, så det får vänta.

3 kommentarer:

Ida sa...

men guuud vad snyggt allt blev! toksnyggt med det vita bordet o svarta stolarna. omatchigt klockrent! nu längtar jag ännu mer till min semester så jag får sitta där o fika!

Amanda sa...

ja shit alltså vad mysigt vi ska ha! och då kommer ju allt vara tapetserat också. känns super!

Joanna sa...

superfint amanda!
jag gillar vita bordets kurviga ben som kontrast mot svarta stolarnas spikraka spinkighet.
det blev väldigt fint.
och svart och vitt är väldigt fint till ljusgult.