tisdag, januari 29, 2008

Hur kunde detta hända?!


Jag! jag som aldrig har gillar sushi, hur blev det såhär? jag åt det 2-3 gånger, gillade det aldrig, sen en dag var jag jättesugen på det, så jag och pojkvän for och inhandlade allt som behövdes, åt och jag älskade det! efter den gången har jag fått kvällar då jag bara måste äta det. Likaså ikväll, så nu sitter jag här, äter sushi och ser på sex and the city, vilket jag har velat göra nu i över en vecka men det aldrig har blivit... jag trivs och är nöjd.
Over and out!

4 kommentarer:

Ida sa...

Åh jag visste väl att även ditt sushiberoende skulle komma förr eller senare. Jag menar vi är ju ändå så lika när det kommer till så mycket annat. Snart måste vi börja planera Japanresan.
Och nu blev jag också sugen på sushi.

Amanda sa...

Jag åt upp alla 15 bitar och var fortfarande lika sugen efteråt, men nu är riset slut, synd.
Ja, det måste vi, jag är jättesugen på att fara dit, fast konstigt nog är jag nästan mer sugen på att åka till Frankrike, jag vet inte varför, men inte till någon speciellt stor stad, jag är sugen på att inte stressa alls, bara sitta på café och shoppa, sen äta riktigt lyxiga middagar på underbara restauranger. Gärna lägga mycket pengar på underbar mat och köpa mindre saker med hem skulle vara kul.

Ida sa...

Ja alltså..jag måste redan börja planera min sommarsemester. Jag är sååå sugen på Frankrike med dig, minou. Om vi kollar lite priser o börjar småspara lite så kanske det är en möjlighet?

Joanna sa...

alla 15!!!
shit.
jag är imponerad.