tisdag, december 18, 2007

Äntligen hemma

Mattias är hemma från Thailand, han hade presenter med sig, det var väldigt roligt!
Här är en galet snygg T-shirt jag fick av honom, ser ni, tjejen är nästan lite lik mig...
Den här asken är riktigt frän. Mattias hade sagt åt mannen som sålde dessa att han skulle måla en ny, det gjorde han, så det här mönstret var speciellt till mig, kändes tufft. Neckrosen inuti är gjord av en tvål, en vanlig rund tvål som han skar ut denna tunna sköra blomma i och målade den.
Detta är ja, "lillgrisen" enligt Ida och Mattias, båda kallar mig det. Så det blev väldigt underbart då mattias satte den här lilla grisen i min hand, den är verkligen mini. Och det är jag...
Detta är tre helt annorlunda smaker av Pez, jag som aldrig kan få nog av det. Winter fruitmix var nog den godaste smaken tror jag.

2 kommentarer:

Ida sa...

Fattar inte det där med godis...pez finns ju i sverige. Varför lanserar de inte alla smaker i alla länder som de säljer i?? Jag vill smakas lite iaf...

Amanda sa...

Ja precis, det konstiga är också att de inte hade de vanliga smakerna i Thailand, bara de här som jag fick. Klart du ska få smaka! hihi