tisdag, oktober 06, 2009

Idag borde jag få en enkel tulipan, som i visan

Idag fyller jag år, och se vilken underbar morgon jag fick.
Jag fick en Ipod nano! jag höll på att "dåna"!
Jag har stressat så mycket de senaste veckorna att jag var orolig att jag inte kunde njuta av min födelsis utan bara stressa igenom den. Då hade mattias varit så smart! han gömde presenten så jag fick suga på karamellen lite, vilket gjorde susen!

En och annan kisse var pömsig och tyckte inte alls att vi behövde kliva upp såhääär tidigt!

11 kommentarer:

Ida sa...

åh va fin tårtan var! :)
o kissen ser mysig ut
grattis igen fis

Amanda sa...

tack igen ^^ hihi

Marianne sa...

Ett stort grattis till dej, Amanda på din födelsedag !!

Från Lindmarkarna.

Katarina sa...

Grattis igen på ... öh ... 9-årsdagen?

Amanda sa...

hahaha! tack ;)

Amanda sa...

tack så mycket Lindmarkarna :)

Jenny sa...

grattis amanda! jag minns dig alltid så länge jag minns min egen namnsdag :)

Amanda sa...

tack! åh ja det är bra, jag minns då jag var liten, jag tyckte det var så nedrans coolt att jag berättade det så fort jag fick chansen, till någon kompis eller vem som helst, att min födelsedag var precis samma dag som min kusins namnsdag.

Jenny sa...

ja men det ÄR ju superhäftigt!!! eller..?

mami sa...

jättefin tårta och ipoden!,vilken överraskning,stort Grattis än en gång lill älsklingen.

måste bara skriva vilken rolig ordverifiering jag fick
haplabla

Amanda sa...

haha vilken kul ordverifiering!

Ja visst var det! sen idag fick jag världens present av ac ju! helt galet vad bra det blev och jag hade ju inte önskat mig någon av dem hihi.