torsdag, oktober 08, 2009

Det är fuffens på gång.

Jag är helt sjukt nyfiken!
Det är en presang, från Dojdi.
Jag har gått och väntat och kikat i brevlådan varje dag. Men avin har aldrig kommit, sen blev jag lite orolig och pratade med ida, men fick då veta att det inte är jag som ska hämta ut paketet... "det är en som bor på samma adress som jag". Det finns då bara två att välja mellan, Freja eller Mattias. Freja vet nog inte hur man pratar i telefon även fast hon är såå lik findus man kan bli, så jag tror det är Mattias!
När vi fick posten idag var jag Sprallig och ropade "kom det någon avi?!" mattias säger lugnt "nej"... men jag kan slå vad om att han tog den innan jag hann kika i posten.
Ida har pratat så mycket om att hon längtar tills jag öppnar det att jag inte kan vänta längre! jag får spunk!
Tänk att de har gjort fuffens utan att jag har märkt en gnutta. Samarbetat och jag har inte ens misstänkt något.

3 kommentarer:

Ida sa...

ja haha han smsade mig redan när du hade hittat porslinet på kina-li. sen har vi ju fått ändra planerna lite hit o dit. men du fick ju äntligen presenten imorse :D

Katarina sa...

Visst är det roligt med överraskningar! Och Amanda - vi väntar på bilder från nya lägenheten!

Amanda sa...

Ida - haha ja det är tokigt att han köpte både ipod och det där porslinet! Det är kul att ni samarbetade utan att jag visste något.

Katarina - ja jag älskar att få och ge överaskningar! det är uppskattning på hög nivå. Det kan ju vara vad som helst, bara fika på sängen till exempel. Eller en bakelse då nån kommer hem från jobbet. Det är kul.
Ja! det ska jag fixa *ler stort* vi har inte riktigt fått iordning riktigt allt än, men snart.