fredag, april 04, 2008

En tatuerad Amanda





Nu har jag tatuerat mig, det kommer bilder på tatueringarna sen. Den på sidan är Svalor i svart och lite vitt. Det sägs ju att det är ett av de värsta ställen man kan tatuera sig på, ett som gör väldigt ont! jo visst, det gjorde ont, men inte så ont som jag var beredd på. Så det var skönt, han som tatuerade mig sa att jag var en underbar kund, en som kunde ligga stilla trots smärtan.
Den på magen är några stjärnor, både små och stora. Jag hade en stjärna på magen sen förut, men jag tyckte att det behövdes mer. Så nu är det mer, underbart snyggt och rockigt! Det gjorde väldigt ont längst upp på tatueringen, där vid höften/midjan, oj oj vad jag fick härda! det kändes till och med som att han gröpte med nålen, men jag höll ut.
Det blev ruggigt snyggt och jag är riktigt nöjd! svalorna tog 2,5timmar och stjärnorna tog bara 30min. Men jag tror att jag inte kunde fokusera lika mycket då han gjorde stjärnorna heller, jag hade nog inte så mycket ork kvar tror jag. Men det gick bra och jag gick ju därifrån väldigt nöjd. Jag tycker det var fränt att han ens gick med på att göra två på samma gång plus att ge lite mängdrabatt!

En helt underbar dag!!



Han
jag går nog vidare, jag måste nog.

6 kommentarer:

Ida sa...

det är så spännande! jag vill se slutresultatet! o nu är jag sugen på att fixa till min egen.

Anonym sa...

oh. säkert blir det snyggt. tufft att göra båda samtidigt och tufft att inte mesa på med pyttesmå.

Amanda sa...

Vad roligt att du tycker det Jenny! Jag håller med, jag hade ju en liten förut, men jag trivdes inte riktigt med det. Så nu passar det mer på mig. Jag har nästan inte förstått att jag klarade av att göra två på samma gång! men det känns roligt, speciellt för att jag fick det billigare då.

FA.RW.OA.CA.SB.BB.CB.NB sa...

Gud vad spännande att se man anar ju dom bara under plasten.

här kommer hemsidorna.

Elisabet jonson
nattskugga.se

ethel henriksson
S*Tell Asmar siames, orgental
snipgränd 18
090189171

annie lundström
http://bergbackens.atspace.com/index.htm

Amanda sa...

åh super!! ja! det är ju Ethel jag och uppfödaren Maria pratade om! Maria känner Ethel och så... vad roligt att hon var där! synd att jag inte kunde komma dit!

Joanna sa...

det låter väldigt fint med svalor!
vackert och eget och så fint opretentiöst.