torsdag, april 10, 2008

Bio - filmen, ej viktig

Jag skäms nästan över vilken film vi såg, jag och två till, det går inget på bio just nu, alla filmer jag ville se har slutat gå! så vi for dit, bestämde oss för "Meet the Spartans" jag hatar sådana filmer! men men, så blev det och det var bara vi tre i salongen plus en man. Vi tog en soffa var. Mannen satt på andra sidan i en soffa. Den mannen var mycket roligare än filmen! Ungefär tre gånger under hela filmen så skrattade han med ett varmt ganska mörkt hjärtligt skratt! då började jag och Kalle skratta! "Lill" som också var med hörde inte då han skrattade eftersom hon har dålig hörsel, så det var synd att hon inte fick dela denna roliga upplevelse med oss.
Det var nog det roligaste med bion, andra gången jag suttit i en sådan tom salong plus han, den roliga mannen. Filmen kan jag inte ens öppna munnen och smyga ut ett enda bra eller dåligt ord, så hemsk var den!

2 kommentarer:

Joanna sa...

den har vi också sett.
jon skulle recensera.

filmens höjdpunkt var i mitten.
då blev allt svart och vi trodde vi var räddade.
men sen fick de tydligen igång projektorn igen och så var den kvällen förstörd.

Joanna sa...

brevet är postat men slöjoanna fick det gjort först nyss så det kommer inte förrän på tisdag.
mejla mig elinjoanna@hotmail.com så kan vi prata business.