lördag, oktober 13, 2007

Jag har en blogg

Var och fikade hos kusin Joanna, fikade gott och pratade om mycket, bland annat om bloggar.

Förut var jag inte så insatt i bloggar, inte så intresserad heller, tänkte att man inte skulle ha något kul att skriva om som andra skulle intressera sig av, men min syster skaffade och många andra jag känner, speciellt i släkten. Det var då jag märkte att man inte behövde ha något speciellt att skriva om, mer bara tankar och upplevelser.

Släkten är utspridd lite här och var i Sverige, därför träffas vi inte speciellt ofta och kommer aldrig varann så nära, inte så nära man skulle vilja. Det var då Joanna sa det, att jag borde skaffa blogg, eftersom det är ett bra sätt att hålla kontakten och få reda på vad alla andra har för sig i sina liv.

Så detta är min...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen in i blogg gemenskapen, det ska bli riktigt roligt att följa dina inlägg.

Man får en bra bild personen genom allt den personen skriver på sin blogg.

Amanda sa...

Tack tack, det ska bli väldigt roligt ^^

Joanna sa...

ja hurraaa du har en blogg!

Jenny sa...

amanda, jag är sen av mig, men så roligt med en blogg! och vilken snygg bakgrundsfärg...

Amanda sa...

Tack, ja jag är inne i en grå och svart period, fast inte deppig grå. Gillar det skarpt. Det gör inget, jag hade ju inte kommenterat något på din blogg, då är det svårt att upptäcka en *ler*