onsdag, juli 02, 2008

Mer om besöket hos Jenny på djurskyddet

Okej, jag tror verkligen att hennes man är programledare i Svt eller något, jag kände verkligen igen honom, rösten och allt. Men jag är osäker, han hette typ Göran, om jag inte minns fel. Sen hade dom en ruggigt snygg son, de hade tre. Men en var sååå snygg så det inte riktigt är sant. Det var lite jobbigt att stå där i köket och ha gosande katter runt fötterna som gick från mig, till han, tillbaka till mig, till honom igen. Kändes sådär som att hon försökte få ihop oss eller något liknande, jag kände mig lite rosig om kinderna just för att det blev en skum stämning, men roligt ändå. Det var som att först då vi såg varran, då han kutade ner för trappen så stannade han upp, och jag tittade upp mot honom, det blev som att han stannade upp lite, fortsatte gå och vi höll ögonkontakten men jag kände att jag blev lite nervös, så jag bröt den. Men tittade tillbaka och log. Det kändes ännu konstigare eftersom hans mamma bara stod någon meter ifrån mig.
Ja, det var en till sommargrej.

Inga kommentarer: