fredag, juli 04, 2008

Fram med pengarna!



Mamma behövde gå på H&m innan vi handlade mat, jag tyckte det lät bra och följde med. Jag har behövt nya underkläder en tid nu, så jag kikade runt lite där. Och hittade dessa! egentligen gillar jag inte leopard, eller jo, i liten mängd, som bh men inte trosor. Oftast gillar jag också när leopardprickarna ser mer tecknade ut, men den här och jag klickade ändå. Den röda Bh:n har tillhörande trosor, den är mycket rödare än på bilden, nu ser den ju mest rosa ut.
Så det var bara att lägga upp pengarna och se nöjd ut.
Jag menar, det var ju inte onödiga inköp.
Jag håller på och sparar på pengarna så jag vet att jag klarar det med katterna om det dyker upp något oväntat. Jag beställde provpåsar på en ruggigt bra kattmat som heter Oliver's och som inte alls är dyr, den skickas hem till dörren utan att betala frakt. Tänk! man sparar pengar och rygg!
Det luktar gott också, jag hoppas de gillar det. Jag vet att hagabäbisen gillar det, men inte om ella ( kanske blivande Amai) gillar det, men Ethel trodde inte det skulle vara något problem.
Så det blir att beställa det och en hink att ha fodret i. Jag får 15kg foder för ungefär 600kr. Riktigt värt, med tanke på att ett inte alls lika bra foder som heter Royal Canin kostar 400kr för typ fem kilo ungefär. Plus att foderhinken typ är fin! det är inte en massa djur och skit på den, bara en diskret matskål, ingen text eller sånt.
Jag är nöjd och glad!

Jag har också beställt nagellack från blush, ruggigt fina! Jag fick dem igår. Ett rött, det heter "Who's she red" och det i stål/silver heter "steel-ing the scene" underbart snygga!
Det verkar bli en snygg sommar!

2 kommentarer:

Ida sa...

shit vilka snygga behåar! jag måste fasen hitta en snygg leopard. har ju snackat om det så länge.

Amanda sa...

Ja men exakt! viktigt viktigt! Jag har hittat en underbar med tecknad leopard på carlings, en bikini. Den var fin för det var en trekants och de har ju snören, det blir nog finast till tatueringarna, att de syns helt.
Men jag vet inte vad den kostade eftersom kassören blev så nervös. Men men... jag får kolla vad den kostar och om jag passar i den någon dag i veckan.