tisdag, februari 19, 2008

Otippat!

Idag har jag beställt kläder från Ellos, ja jag menar det, Ellos! tro det eller ej.
The A mate var här igår, och hon berättade att hon hade kikat runt efter kul hemsidor med design eller liknande, så råkade hon kika runt lite på ellos hemsida... och hittade en riktig massa kläder som skulle passa mig, så vi gick in, kikade runt och jag var såld! så idag beställde jag 4 plagg. Det kommer bilder på alla sen, när de sitter på mig förhoppningsvis. Jag kan ändå berätta vad jag köpte. Det var en T-shirt med tryck på, ett ansikte över hela t-shirten, jag gillar verkligen ansikten, fast är väldigt kräsen med hur ansiktet ska se ut, det måste passa mig! som till exempel de jag redan äger, en med Twiggy och ett linne med en underbart snygg tjej på, det linnet köpte jag på mango förr förra gången jag var i Stockholm. Sen köpte jag en rutig topp i svart och vitt, jag äger redan en med ett skärp, och en skjorta med samma mönster, men den här är ändå inte lik de jag redan har. Den har sina egna detaljer som är ruggigt fina. Jag beställde också världens coolaste klänning, svart, ungefär A-linjeformad med ett snyggt fall, plus att den inte har några ärmar alls, bara hål för armarna, väldigt fint. Det är också en jättefin rosett bak i nacken, ganska stor och banden från den hänger långt ner på klänningen. Åh den är som en dröm! Sen hittade jag ett par strumpbyxor med ungefär "fiskbensmönster" vilket jag tycker är riktigt snyggt.
Så, bilder kommer sen. Yes yes!

2 kommentarer:

Jenny sa...

jag vet inte om du såg det på min blogg, men de har en del finfina inredningsprylar också. och om du kikat på joannas modeblogg så ploppar det upp en del grejer från ellos emellanåt där också. förut var det väldigt mkt tantvarning på ellos, men jag har också en del kläder därifrån och än känner jag mig inte som en tant? kul, hoppas du blir nöjd.

Amanda sa...

Ja jag börjar bli övertygad här alltså. Ska nog börja gilla ellos kanske. Om jag blir nöjd med kläderna, nä men hushållsgrejerna kan säkert också vara bra, får kika runt på det också då det är dags. Roligt, roligt.