tisdag, mars 23, 2010

Tatuering

Det här är min nyaste. Det är Fanny som har ritat den! underbar va! tatueraren gjorde dock några ändringar så den passade helt som tatuering, och just för bröstkorgen.
Härligt att äntligen ha en tatuering som verkligen står för något, något jag verkligen står för också, min systerdotter!
Hon betyder så mycket för mig, synd bara att jag får träffa henne så pass sällan, hon gillar ju mest att bara vara hemma just nu. Nu har jag dock en underbar vecka framför mig, hon ska vara här hela veckan! då camilla är i Stockholm.
Jag hoppas att bilden ser lika bra ut på era datorer som på min, jag har märkt hur olika det är från dator till dator, jag gillar det inte!

1 kommentar:

Mami sa...

jorå, det syns jättebra, på min dator i alla fall och rosorna är så fina.
Fantastiska Fanny och fantastiska tatueraren.