tisdag, juni 30, 2009

Klippte mig idag!




Jag är nöjd!

7 kommentarer:

mami sa...

WOOW! Det blev ju supersnyggt!!!
Passar ditt ansikte och hals perfekt, och så lätt att fixa till.
Tänk vad lite schampo det kommer att behövas.
Tänkte faktiskt för inte så länge sedan när jag spelade Sims och "du" kom och hälsade på mig, då var "du" korthårig...

Nu blev jag sugen att klippa nacken kortare.

Amanda sa...

haha ja precis! jag har ju varit sugen på det länge så jag har oftast den frillan på the sims.

jamen gör det! varför tveka säger jag!

Ida sa...

asså det blev så himla fiiint! pixie cut :D

Jenny sa...

oh, så snyggt! du passar verkligen hur bra som helst i kort hår. ditt ansikte ser mycket vuxnare ut.

ingrid och arvid tycker att katten ser supersöt ut, och jag med, och visst vill vi komma förbi och frottera oss med er någon dag för att kolla lovisas allergi. vi tar med inhalatorn för säkerhets skull- jag kan ju inte ge henne några mediciner innan eftersom vi ska se hur hon reagerar. vi hörs!

Amanda sa...

tack så mycket! ja jag trivs väldigt bra i kort hår. De flesta tycker att jag ser ut att vara 23år. men men, det får man ta!

åh det låter super! hon är väldigt gosig också och nästan inte rädd för något.
Det låter superbra! hör av er så fixar vi fika, camilla, fanny och olle kanske också vill vara med, vore ju väldigt kul. Olle kallar Freja för Heja eller Leja, han är väldigt fast vid henne, det är hon som gjort att han är mycket mindre rädd för djur nu.

miraida sa...

Det är så fint! Nu har jag en ny blogg btw. Får se om jag kanske bloggar lite mer nu. Har helt kommit av mig med bloggandet

Amanda sa...

åh super! då kan jag gå in och kika på den och så hihi