tisdag, april 21, 2009

Idag igen

Jag var lika trött idag igen!
fast idag fick jag lite mer gjort iallafall, jag lyckades fålla en gardin riktigt fint, blir säkert att göra den andra imorron. Jag undrar om jag måste köpa nya gardiner helt till köket, den är för kort och det är fult!
Jag sov idag igen, men bara en timma, jag vaknar av att personer ringer och skickar sms, jag blir inte ledsen eller något, det är kul att folk vill få tag på mig, men jag har ju typ ingen koll på vad jag säger i telefonen eller vad jag svarar på sms:en, men det får de tåla!
Jag träffade .... och drack kaffe, café station har sjukt god latte för övrigt, latte macchiato (enkel espresso och varm mjölk) Jag hatar att umeå inte är en stad där man bara kan ta allt som det kommer, allt stänger här. Och vars drar man då? jo dit det finns värme och är öppet, i det här fallet blev det busstationen. Men i sommar, då nedrans!!! då ska jag bara va, då kan man vara utomhus.
The A mate är i stockholm nu, jag hoppas hon trivs på hotellet, jag hade velat vara där med henne...

Inga kommentarer: