söndag, februari 22, 2009

Kuttat håret

Jag har klippt mig. Jag förvarnar folk när jag ska träffa dom, så dom inte reagerar så starkt. Jag är inte nöjd. Jag sitter typ hemma och deppar ihop över allt. Jag känner mig typ ensam också. Det gör allt värre. Både frisyrtjaffs och ensamhet, ingen bra blandning.
Före (visst var luggen lång då jag kammade ner den)
Före
Efter, lockigt
Efter, platt
Jag vill inte se ut såhär! jag vill ha en rockig frisyr! jag vet inte hur hon ska kunna fixa till det heller, antingen klipper jag det ännu lite kortare och gör allt bara stort och lockigt, annars ännu kortare, som natalie portman fast med snelugg.

2 kommentarer:

FA.RW.OA.CA.SB.BB.CB.NB sa...

Jag tycker ändå att det var rockigare som platta på bilden iallafall.

Amanda sa...

jo kanske lite, fast jag ska ändå göra om det imorron. Jag fick tid hos Monica då. Jag ska säga det där som du sa, med att flika ur det mot ansiktet liksom, jag kom på att jag alltid brukade säga så förut, det ramade in ansiktet så bra.