måndag, september 22, 2008

Paketet


Vad kan detta vara mån tro!

5 kommentarer:

Ida sa...

men pallra dig hit då. jag behöver öppna
hihi

Anonym sa...

har du fått några presenter då amanda? jättegrattis efterskott, 20 är en milstolpe... kram fr flurkis

Amanda sa...

jadå det har jag. Kläder, ett halsband, the sims, en väska, böcker att skriva recept i och lite sånt.
åh tack så mycket! ja jag känner faktiskt att jag har passerat ett streck nu haha, typ som att min kropp förändrades lite, den kanske fortfarande håller på, det vet jag inte. Åh jag kom på en sak, jag läste det med att ni skulle behöva barnvakt och så. Om dina småttingar inte skulle misstycka så kan jag gärna ställa upp, typ att jag och fanny kommer dit, det skulle vara roligt. Kram

Anonym sa...

åh, det är så himla gulligt att du erbjuder dig! arvid är väl den enda stötestenen i det, han är ju fortfarande ganska liten och han känner dig inte så bra än. det kunde bli kaos... men jag sparar alla erbjudanden i skallen och tar fram dem när han blivit lite större ;)

Amanda sa...

Ja precis, jag håller med. Det vore ju inte roligt alls om han bara skulle bli väldigt ledsen. Då skulle ni kanske inte ens kunna bara tänka på att ha kul heller, utan mest på att han vill att ni ska komma hem.